Total de páginas vistas

jueves, 12 de marzo de 2009

Boig per tu

Hoy estoy algo cansado después de la cena de ayer y del día de hoy, que ha sido intenso (aunque creo que tiene más que ver la cena de ayer).

Por eso, y como hoy estoy bastante sentimental, me vas a permitir que ponga aquí tan sólo un vídeo y la letra de una de las canciones que más me gustan.

El título de la canción es "Boig per tu" (Loco por ti) y es de Sau, un grupo catalán. En este caso, la cantan con una cantante gallega afincada en Madrid.

A mi, cada vez que la escucho, se me pone la piel de gallina. Si encima estás un poco sensible, la cosa ya es brutal.

El vídeo:


Y aquí, la letra:


A la terra humida escric
nena estic boig per tu
em passo els dies
esperant la nit.

Com et puc estimar
si de mi estas tant lluny;
servil i acabat boig per tu.

Sé molt bé que des d´aquest bar
jo
no puc arribar on ets tu,
peròdins la meva copa veig
reflexada la teva
llum ,me la beuré;
servil i acabat boig per tu.

Quan no hi siguis al
matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja que caurà avui.

Em
quedaré atrapat
ebri d´aquesta llum
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d´aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflaxada la teva llum,me la beuré;
servil i acabat boig per tu.
servil i acabat boig per tu

Va por ti...

Bona nit,

àlex

2 comentarios:

  1. Jo també estic boig per tu :P

    ResponderEliminar
  2. Xavi, mariconadas las justas, que os gusta más el roce que a una dinamo...

    ResponderEliminar